Upravit stránku

Kamerový systém pomáhá při zakládání dvou palet za sebou

Tisíce palet jsou skladovány ve vysokých výškách a po dvou na hloubku. Na paletách jsou uloženy sedačky Maxi-Cosi, velmi známé dětské autosedačky vyvinuté a vyráběné společností Dorel. Ve výrobě využívají k manipulaci vozíky s výsuvnými teleskopickými vidlemi. Část tohoto procesu se neobejde bez využití kamerových systémů. Kamery Orlaco jsou nepostradatelné.

Je možné bezpečně a pohodlně skladovat libovolný počet palet ve výšce až deset metrů a na hloubku dvou palet? Ve svém skladu Helmond, Dorel dokazuje, že to lze zvládnout. "Zvlášť, když jde o výrobek, jako jsou autosedačky pro děti, kde bezpečnost hraje tak důležitou roli, budete muset vše zvládnout velmi pečlivě. Je důležité, aby řidič vysokozdvižného vozíku byl schopen pracovat přesně, a aby výrobky zůstaly nepoškozené. Kamerový systém Orlaco je zde absolutní nutností. Bez kamerového systému by měl řidič velké potíže vidět" říká Rico van den Heuvel ze společnosti Dorel.

„Double deep“ – skladování dvou palet za sebou

Dorel navrhuje, vyvíjí, testuje a vyrábí dětské autosedačky. Chce-li být tak efektivní, jak je to jen možné v rámci dostupného prostoru, Dorel skladuje své palety do dvojité hloubky. "Skladováním dvou palet na hloubku jsme zmenšili uličky, což nám poskytuje více paletových míst," říká van den Heuvel. "Máme 22.500 paletových míst ve skladu hotových výrobků, a další 8-9 tisíc paletových míst pro součásti a montážní podskupiny."

Každý den vyskladníme 350 až 550 palet, a stejný počet každý den vyskladníme. Pomocí vysokozdvižných vozíků, vybavených teleskopickými vidlemi, může řidič umístit palety na sebe. S potenciální výškou zakládání více než deset metrů v tak velkém skladu, to není snadný úkol. Ze sedadla řidiče, je nemožné zjistit, kde vidlice je umístěna. Bez kamerového systému, řidič musí hádat, kde je vidlice umístěna, což výrazně zvyšuje riziko poškození, to není volba pro Dorel,

říká van den Heuvel

Pokud padá paleta s 24-mi dětskými sedačkami, můžete si představit, jaké škody by mohly vzniknout. Chcete vidět, co děláte? Pak je kamerový systém nutností.

Pro práci při zakládání palet na dvojitou hloubku, je kompaktní kamera umístěna ve středu nosné desky vidlic vysokozdvižného vozíku. Toto je dobré umístění pro řidiče, kteří pak mohou vidět to, co "vidí" vidlice. Pohled na monitoru zobrazuje řidiči jak a kam palety umístit. "Protože má řidič dobrý přehled, může pracovat přesněji a zabránit škodám na majetku společnosti," říká van den Heuvel. "S namontovaným kamerovým systémem na vysokozdvižném vozíku, si naši řidiči mohou vychutnat příjemné a pohodlné pracovní prostředí."

Dorel již léta úzce spolupracuje s Orlaco. "Těžíme z pozitivní podpory, a to především proto, že Orlaco přemýšlí se svými klienty a přichází s logistickým řešením. Pravidelně testujeme pro Orlaco jejich inovace, stejně jako LED a infračervené kamery. Nedávno jsme testovali rozdělené obrazy, ve kterých je možné vidět boční pohled a čelní pohled zároveň na jednom monitoru. Když k nim přijdeme s problémem, Orlaco najde řešení," říká van den Heuvel.